Gratis forsendelse ved en ordreværdi fra 949 DKK
Køretøjsvalg efter KBA-nr.
DK
    Eller
    Eller valg af køretøj i henhold til kriterier:
    Professionelle bileksperter på telefonen Bestilling og rådgivning:

    Returer

    Sådan returnerer du en vare

    Du kan returnere ubrugte dele i deres originale emballage gratis i 100 dage. Her finder du al information om vores returprocedure.

    Du kan finde information om varer med depositum på siden Pantvarer.

    Du kan finde information om varer med depositum på siden Pantvarer.

    Sådan fungerer det

    1. Udfyld returformularen

    Er den vare, du ønsker at returnere, ubrugt og endnu ikke installeret? Så skal du blot udfylde returformularen fuldstændigt. Hvis du allerede har installeret varen, eller den har defekter, bedes du bruge reklamationsformularen.

    Returformular

    2. Pak varen/varerne.

    Send venligst kun varer tilbage i deres ubeskadigede originale emballage. For at gøre dette skal du pakke dem i en godt polstret, separat forsendelsesæske. Placer derefter den udfyldte returformular (se trin 1) tydeligt synlig øverst på returpakken. Det betyder, at vi kan behandle din returnering hurtigere.

    3. Udskriv returlabel, og send pakken

    Returforsendelse med DHL/PostNord er gratis for dig. Indlever pakken ved det nærmeste PostNord posthus. Husk at få en indleveringskvittering fra PostNord. Så snart vi har behandlet din returnering, vil du modtage en bekræftelse via e-mail.

    Bemærk venligst:

    Udskriv returlabel

    4. Du modtager din refusion

    Når vi har modtaget din pakke, behandler vi din retur så hurtigt som muligt. Du vil modtage din refusion inden for 14 dage efter booking med den samme betalingsmetode, som du valgte, da du afgav din ordre. Når du betaler med kreditkort eller PayPal, skal du ikke selv opkræve noget.

    98 % af vores solgte varer bliver der ikke klaget over.

    Yderligere oplysninger

    Hvordan returnerer jeg batterier og omfangsrigt gods?

    Batterier og omfangsrigt gods kan desværre ikke returneres med DHL/PostNord. Kontakt venligst vores kundeservice via e-mail på info@carpardoo.dk. Vores serviceteam vil derefter afgive en tilsvarende afhentningsordre. Du koordinerer derefter den specifikke afhentningsdato med fragtfirmaet.

    Hvad skal jeg overveje i tilfælde af et garantikrav?

    Ud over den lovbestemte fortrydelsesret for forbrugerne og vores frivillige returret på 365 dage, har du et lovpligtigt garantikrav mod os i tilfælde af defekte varer. Derudover tilbyder adskillige producenter også garantiydelser. Du finder mere om dette i vores Almindelige forretningsbetingelser.

    Udfyld venligst garantiansøgningen, og suppler den med relevant billeddokumentation. Send det hele til vores kundeservice på info@carpardoo.dk. Vedlæg også ansøgningen i din returpakke. Behandlingstiden kan variere, da varerne normalt sendes til kontrol hos producenten. Vi informerer dig om resultatet af kontrollen via e-mail.

    Reklamationsformular

    Har du stadig spørgsmål?

    Hvis du ikke fandt den rigtige information her, så kontakt os venligst. Vores supportteam vil med glæde besvare eventuelle spørgsmål, du måtte have.

    Skriv til os

    Kontakt os på e-mail. Vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.

    Skriv e-mail