Gratis forsendelse ved en ordreværdi fra 949 DKK
Køretøjsvalg efter KBA-nr.
DK
    Eller
    Eller valg af køretøj i henhold til kriterier:
    Professionelle bileksperter på telefonen Bestilling og rådgivning:

    Returnering og garanti

    På denne side finder du alle vigtige informationer om returneringsprocessen samt garanti.

    98% af vores bestillinger bliver ikke returneret, og vi håber at du har været tilfreds med din bestilling. Skulle du alligevel have en grund til at returnere varen, har vi udvidet den almindelige fortrydelsesret fra 14 dage til 100 dage, og vi tilbyder tilmed en gratis returmærkat.

    Returnering - skridt for skridt.

    For at tilbagesendelsesprocessen kan forløbe så hurtigt som muligt, bedes du følge de nedenstående trin.

    Første trin

    Udfyld venligst returformularen og vedlæg den i returpakken. 

    Andet trin

    Vedlæg de varer du ønsker at returnere i pakken. Varerne skal være i deres originale emballage, og lægges i samme kasse som du modtog varerne i eller en kasse af lign. materiale. På denne måde undgås skader under fragt. Varer der blot bliver sendt i deres originale emballage, godtages ikke.

    Tredje trin

    Returneringen via DHL/PostNord er gratis. Find returmærkaten her og følg instrukserne. Sæt mærkaten fast på ydersiden af pakken. 

    Fjerde trin

    Indlever pakken ved det nærmeste PostNord posthus. Husk at få en indleveringskvittering fra PostNord.

    Femte trin

    Når vi har modtaget pakken, vil vi behandle din forespørgsel så hurtigt som muligt. Beløbet vil blive tilbageført via det betalingsmiddel du anvendte, da du lavede ordren

    Yderligere information

    Hvordan virker garantien?

    Udover fortrydelsesretten og de 100 dages gratis returret, tilbyder flere producenter også en garanti på deres reservedele. I tilfælde af, at du ønsker at drage nytte af garantien, vil vi kontakte producenten, som vil foretage en undersøgelse af varen. Producenten har retsmæssigt op til 6 uger at undersøge problemet.

    Hvis du ønsker at bruge garantien, bedes du udfylde garantianmeldelsen og vedhæfte billeder samt en beskrivelse af varen og problemet til info@carpardoo.dk. Når vi har modtaget et svar angående garantien fra producenten, vil vi kontakte dig via e-mail.

    Vi gør opmærksom på, at en foromlevering kun er muligt, hvis der er betalt med PayPal. Hvis du har betalt med kreditkort anbefaler vi derfor, at du laver en ny bestilling, og vi derefter refunderer dig beløbet, som vi eventuelt modtager fra producenten.

    Hvornår får jeg pengene fra min ordre retur?

    Efter modtagelsen af dine varer og bearbejdelsen heraf, vil vi, som regel, overføre beløbet for de returnerede varer til dig inden for 14 dage. Hav venligst tålmodighed i tilfælde af, at der skulle være en forsinket levering eller bankoverførsel.

    Vær opmærksom på at dit kreditkort/PayPal er aktiv, da det ellers kan medføre yderligere forsinkelser.

    Hvad skal jeg gøre i tilfælde af transportskader?

    I sjældne tilfælde, kan pakken komme til skade under transport. Kontrollér derfor altid pakken for eventuelle skader så hurtigt som muligt. Hvis du endnu ikke har taget imod pakken, men kan se at der er en skade, kan du i sådan et tilfælde nægte at modtage pakken.

    I tilfælde af transportskader bedes du kontakte os via e-mail info@carpardoo.dk, hvor du bedes vedhæfte billeder af pakken, samt give en beskrivelse af de eventuelle skader der skulle være. Hvis du har nægtet at modtage pakken, kontakt os da ligeledes, og derefter kan vi enten annullere ordren eller foretage en efterlevering. Kundeservice er åben fra 8-16.30 alle hverdage. 

    Kan jeg ombytte en vare?

    Hvis du har bestilt en forkert vare og ønsker den ombyttet til en anden, kan du udfylde dette i returformularen. Under punktet “Ønsker ombyttet til andet varenummer” skal du blot udfylde varenummeret på den vare du ønsker ombyttet til. I tilfælde af, at der er en prisdifference, vil vi kontakte dig i forbindelse med efter-/ eller tilbagebetalingen. 

    Hvad gør jeg med pantvarer?

    Pantvarer er artikler, som har et gebyr, når du køber dem. Hvis der er pant på varen, vil det stå under prisen på artiklen. For at få panten tilbageført, skal du sende os din gamle vare - den du har udskiftet. Her skal du først udfylde returformularen og vedlægge varen i dens originale emballage, samt en kopi af din faktura. Så vil vi behandle din forespørgsel så hurtigt som muligt. Du kan printe en returmærkat

    Følgende varegrupper anses for at være pantvarer:

    • Startere
    • Drivaksler
    • Bremsesadler
    • Indsprøjtningsdyser
    • Indsprøjtningspumper
    • Hydraulikpumper
    • Styrehuse
    • Generatorer
    • Turboladere
    • Kontakt

    Hvis du har spørgsmål vedrørende returneringen eller garantikontrollen, bedes du henvende dig via mail på: info@carpardoo.dk.