Vi anvender cookies til at indsamle og analysere oplysninger om brugen af webstedet og dets ydelse og til at forbedre og tilpasse din kundeoplevelse. Ved at klikke på "OK" eller ved at klikke på et indhold på dette websted accepterer du at tillade cookies. Se afsnittet Cookies i vores Databeskyttelseserklæring for at få mere at vide.
Gratis fragt over 699 kr.
100 dages gratis returnering
Kundeservice  +45 32 74 19 90   Man.-Fre. 8.00 - 16.30

Reserve- og sliddele

Topkategorier

Styretøj, bærearme, hjulleje, stabilisator

Topkategorier

Elektriske komponenter

Topkategorier

Udstødningssystem

Topkategorier

Støddæmper & affjedring

Topkategorier

Bremsesystem

Topkategorier

Filter

Reserve- og sliddele

Anhængertræk

Reserve- og sliddele

Autopærer, forlygter m.m.

Reserve- og sliddele

Dæktryksystem, hjulbolte m.m.

Reserve- og sliddele

Drivaksel og ledsæt

Reserve- og sliddele

Gearkasse

Reserve- og sliddele

Interiør og komfort

Reserve- og sliddele

Kilerem, tandrem m.m.

Reserve- og sliddele

Klimaanlæg / Aircondition

Reserve- og sliddele

Olie

Reserve- og sliddele

Rude- og forlygtevask

Reserve- og sliddele

Serviceeftersyn

Reserve- og sliddele

Støddæmper & affjedring

Reserve- og sliddele

Tilbehør, vindafvisere, måtter m.m.

Vælg køretøj
Nyt køretøj
Min garage
Nyt køretøj
Min garage
Vælg køretøj
Valg af køretøj efter kriterier
Min garage
Vælg køretøj
Intet udvalg til rådighed
Intet udvalg til rådighed
Intet udvalg til rådighed


Returnering og garanti

På denne side finder du alle vigtige informationer om returneringsprocessen samt garanti.

98% af vores bestillinger bliver ikke returneret, og vi håber at du har været tilfreds med din bestilling. Skulle du alligevel have en grund til at returnere varen, har vi udvidet den almindelige fortrydelsesret fra 14 dage til 100 dage, og vi tilbyder tilmed en gratis returmærkat.

Returnering - skridt for skridt.

For at tilbagesendelsesprocessen kan forløbe så hurtigt som muligt, bedes du følge de nedenstående trin.


Første trin

Udfyld venligst returformularen og vedlæg den i returpakken. 


Andet trin

Vedlæg de varer du ønsker at returnere i pakken. Varerne skal være i deres originale emballage, og lægges i samme kasse som du modtog varerne i eller en kasse af lign. materiale. På denne måde undgås skader under fragt. Varer der blot bliver sendt i deres originale emballage, godtages ikke.


Tredje trin

Returneringen via DHL/PostNord er gratis. Find returmærkaten her og følg instrukserne. Sæt mærkaten fast på ydersiden af pakken. 


Fjerde trin

Indlever pakken ved det nærmeste PostNord posthus. 


Femte trin

Når vi har modtaget pakken, vil vi behandle din forespørgsel så hurtigt som muligt. Beløbet vil blive tilbageført via det betalingsmiddel du anvendte, da du lavede ordren


Yderligere information

Hvornår får jeg pengene fra min ordre retur?

Efter modtagelsen af dine varer og bearbejdelsen heraf, vil vi, som regel, overføre beløbet for de returnerede varer til dig inden for 14 dage. Hav venligst tålmodighed i tilfælde af, at der skulle være en forsinket levering eller bankoverførsel.

Vær opmærksom på at dit kreditkort/PayPal er aktiv, da det ellers kan medføre yderligere forsinkelser.


Hvad skal jeg gøre i tilfælde af transportskader?

I sjældne tilfælde, kan pakken komme til skade under transport. Kontrollér derfor altid pakken for eventuelle skader så hurtigt som muligt. Hvis du endnu ikke har taget imod pakken, men kan se at der er en skade, kan du i sådan et tilfælde nægte at modtage pakken.

I tilfælde af transportskader bedes du kontakte os via e-mail info@carpardoo.dk, hvor du bedes vedhæfte billeder af pakken, samt give en beskrivelse af de eventuelle skader der skulle være. Hvis du har nægtet at modtage pakken, kontakt os da ligeledes, og derefter kan vi enten annullere ordren eller foretage en efterlevering. Kundeservice er åben fra 8-16.30 alle hverdage. 


Kan jeg ombytte en vare?

Hvis du har bestilt en forkert vare og ønsker den ombyttet til en anden, kan du udfylde dette i returformularen. Under punktet “Ønsker ombyttet til andet varenummer” skal du blot udfylde varenummeret på den vare du ønsker ombyttet til. I tilfælde af, at der er en prisdifference, vil vi kontakte dig i forbindelse med efter-/ eller tilbagebetalingen. 


Hvordan virker garantien?

Udover fortrydelsesretten og de 100 dages gratis returret, tilbyder flere producenter også en garanti på deres reservedele. I tilfælde af, at du ønsker at drage nytte af garantien, vil vi kontakte producenten, som vil foretage en undersøgelse af varen. Dette kan tage op til 4-6 uger, da der ind imellem skal foretages en gennemgående undersøgelse af problemet.

Hvis du ønsker at bruge garantien, bedes du udfylde garantianmeldelsen og vedhæfte billeder samt en beskrivelse af varen og problemet til info@carpardoo.dk. Når vi har modtaget et svar angående garantien fra producenten, vil vi kontakte dig via e-mail.


Hvad gør jeg med pantvarer?

Pantvarer er artikler, som har et gebyr, når du køber dem. Hvis der er pant på varen, vil det stå under prisen på artiklen. For at få panten tilbageført, skal du sende os din gamle vare - den du har udskiftet. Her skal du først udfylde returformularen og vedlægge varen i dens originale emballage, samt en kopi af din faktura. Så vil vi behandle din forespørgsel så hurtigt som muligt. Du kan printe en returmærkat


Følgende varegrupper anses for at være pantvarer:

  • Startere
  • Drivaksler
  • Bremsesadler
  • Indsprøjtningsdyser
  • Indsprøjtningspumper
  • Hydraulikpumper
  • Styrehuse
  • Generatorer
  • Turboladere
  • Kontakt

Hvis du har spørgsmål vedrørende returneringen eller garantikontrollen, bedes du henvende dig via mail på: info@carpardoo.dk eller på tlf. +45 32 74 19 90 hverdage 8-16.30.

Produkt-, vare-, original- og ordrenummer benyttes til sammenligning og angiver ikke produktets oprindelsen. Brugen af navne, varemærker eller handelsmærker bruges kun til at organisering og kategorisering. Brug af disse oplysninger i fakturaer til køretøjsejere er ikke tilladt. Varerne forbliver vores ejendom indtil betaling.