KUNDESERVICE

Vi er der for dig! Service og kompetent kundeservice – det er, hvad vores telefoniske kundeservice står for. Uanset om du har spørgsmål af f.eks. til produktspecifikke egenskaber eller til logistiske sagsforhold, så sidder vores medarbejdere klar til at hjælpe dig.

 

Åbningstider for kundeservice

Mail: info@carpardoo.dk

Mandag - fredag: kl. 8.00 - 16.30.

Lørdag - Søndag: Lukket

 

Helligdage og højtider

Der kan være øget leveringstid i forbindelse med helligdage og højtider - derudover følger vores medarbejdere de tyske helligdage.

Vores kvalificerede personale modtager regelmæssigt undervisning i eget regi og af producenter i forbindelse med videreudvikling af viden om de produkter, vi fører. Vores avancerede telefonsystem muliggør bl.a. vurderinger, der sætter os i stand til at analysere telefonbehovet og tilpasse servicemedarbejdernes arbejdstider efter hyppigheden af kundeopkald. Dermed sikrer vi et højere serviceniveau.

Vær ikke sen til at kontakte os! Over 4.500 kunder benytter allerede dagligt vores telefonsupport.

Husk også, at vi kan kontaktes pr. mail.

 

Hyppige spørgsmål

 

  • Hvordan sender jeg min vare retur?
  • Du har 100 dages gratis retur når du handler hos Carpardoo.dk. Følg blot trinene i dette link og så kan du printe et mærkat til din pakke.

 

  • Der er en fejl ved leverancen?
  • Hvis der mangler en del, du har modtaget en forkert vare, at pakken har skader eller lignende, så send gerne en mail til info@carpardoo.dk.
  • Vedhæft venligst en beskrivelse af problemet, ordrenummeret samt billeder af pakken og indholdet.

 

  • Kan jeg hente pakken i jeres butik?
  • Vi har desværre ingen butikker eller lagre i Danmark. Vores butikker, samt lagre, ligger i/omkring Berlin, Tyskland. Vores ordrer til Danmark sender vi derfor udelukkende via DPD/Postnord.

 

  • Jeg kan ikke tjekke ud på min tablet/iPad?
  • Hvis du gentagende gange har problemer med at tjekke ud, eller logge ind på din kundekonto, så anbefaler vi, at du forsøger at gøre det på en almindelig computer.
  • Hvis det fortsat ikke virker, så send gerne en mail til info@carpardoo.dk med en beskrivelse af problemet.

 

  • Jeg har sendt min pakke retur, men har stadig ikke modtaget nogen betaling?
  • Når du sender en pakke retur til os, kan der gå op til 14 hverdage før vi modtager og behandler den.
  • Hvis du har modtaget et tracking-ID til at følge din returnering, er den ikke modtaget af os, når der står den er afleveret. Her har Tyskland modtaget pakken og den er derfor stadig undervejs mod os.

 

 

 

 

Vi benytter cookies, for at vores websteder kan fungere pålideligt og sikkert samt vise dig relevant indhold. Med henblik på at det skal fungere, indsamler vi data om vores brugere, og hvordan de bruger vores tilbud og på hvilke enheder.

Når du trykker på "OK", er du indforstået med dette – og giver os tilladelse til at videregive disse data til tredjepart, for eksempel til vores marketingpartner. Dette omfatter om nødvendigt behandling af dine data i USA. Du har til enhver tid mulighed for at tilpasse dine indstillinger individuelt. Du finder flere oplysninger om brugen af cookies i vores databeskyttelsespolitik.