Gratis forsendelse ved en ordreværdi fra 949 DKK
Køretøjsvalg efter KBA-nr.
DK
    Eller
    Eller valg af køretøj i henhold til kriterier:
    Professionelle bileksperter på telefonen Bestilling og rådgivning:

    Kundeservice hos carpardoo

    Kompetent hjælp til alle bilrelaterede spørgsmål – det er, hvad vores kundeservice står for. Uanset om du har spørgsmål af f.eks. til produktspecifikke egenskaber eller til logistiske sagsforhold, så sidder vores medarbejdere klar til at hjælpe dig.

    Du kan kontakte vores kundeservice her: info@carpardoo.dk

    Helligdage og højtider

    Der kan være øget leveringstid i forbindelse med helligdage og højtider - derudover følger vores medarbejdere de tyske helligdage.

    Vores kvalificerede personale er professionelle, når det gælder biler, og modtager regelmæssigt undervisning i eget regi og af producenter i forbindelse med videreudvikling af viden om de produkter, vi fører. Dermed sikrer vi et højere serviceniveau.

    Hyppige spørgsmål

    Hvordan sender jeg min vare retur?

    • Du har 100 dages gratis retur når du handler hos Carpardoo.dk. Følg blot trinene i dette link og så kan du printe et mærkat til din pakke.

    Der er en fejl ved leverancen?

    • Hvis der mangler en del, du har modtaget en forkert vare, at pakken har skader eller lignende, så send gerne en mail til info@carpardoo.dk.
    • Vedhæft venligst en beskrivelse af problemet, ordrenummeret samt billeder af pakken og indholdet.

    Kan jeg hente pakken i jeres butik?

    • Vi har desværre ingen butikker eller lagre i Danmark. Vores butikker, samt lagre, ligger i/omkring Berlin, Tyskland. Vores ordrer til Danmark sender vi derfor udelukkende via DPD/Postnord.

    Jeg kan ikke tjekke ud på min tablet/iPad?

    • Hvis du gentagende gange har problemer med at tjekke ud, eller logge ind på din kundekonto, så anbefaler vi, at du forsøger at gøre det på en almindelig computer.
    • Hvis det fortsat ikke virker, så send gerne en mail til info@carpardoo.dk med en beskrivelse af problemet.

    Jeg har sendt min pakke retur, men har stadig ikke modtaget nogen betaling?

    • Når du sender en pakke retur til os, kan der gå op til 14 hverdage før vi modtager og behandler den.
    • Hvis du har modtaget et tracking-ID til at følge din returnering, er den ikke modtaget af os, når der står den er afleveret. Her har Tyskland modtaget pakken og den er derfor stadig undervejs mod os.